Veelgestelde vragen

Wanneer zijn jullie open?
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, daarnaast kunt u ons kantoor bezoeken uitsluitend op afspraak.

Hoe kan ik reserveren?
Dit kan via ons reserveringsysteem, dus niet met het contactformulier.  Selecteer het gewenste artikel en voeg toe in winkelwagen. In het volgende scherm kunt u direct zien of deze beschikbaar is en uw bestelling afronden.

Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Noord-Holland; Zaanstad, Purmerend, Amsterdam, Amstelveen, Haarlem, Beverwijk, Alkmaar, Heerhugowaard, Hoorn en nog veel meer steden. Staat je regio er niet tussen en wil je weten wat de bezorgkosten zijn klink dan op " bezorgen in overige postcode" en ziet meteen de bezorgkosten.

Kan ik zelf producten ophalen en terugbrengen?
Veel van ons producten kunt u zelf komen ophalen. Bij de product eigenschappen kunt u zien of het mogelijk is het product zelf af te halen. Er zijn wel een aantal zaken om rekening mee te houden. Zorg ervoor dat de auto waarmee je de producten komt ophalen groot genoeg is. Het formaat van het benodigd vervoer is afhankelijk (van de omvang) van je bestelling. Wij adviseren je hier graag van tevoren over. Zorg ervoor dat de producten weer schoon zijn wanneer u deze terug komt brengen.

Is mijn reservering definitief na het afronden?
Ja, u ziet direct of de artikelen beschikbaar zijn en deze worden dan meteen voor u gereserveerd. U ontvangt direct een bevestiging email met alle informatie.

Is het mogelijk om op het laatste moment iets bij jullie te huren?
Ja natuurlijk is dat mogelijk! Jumping Zaanstad staat bekend om haar uitstekende service. Wil je last minute nog iets bij ons bestellen, neem dan even contact met ons op zodat we jouw wensen kunnen bespreken en de mogelijkheden kunnen doornemen.

Hoe lang van tevoren moet ik reserveren?
We raden je aan om zo vroeg mogelijk te reserveren. Wij merken namelijk dat de reserveringen in hoog tempo binnen komen zodra de zon gaat schijnen. Wacht dus niet te lang en reserveer op tijd om teleurstelling te voorkomen!

Mocht er toch slecht weer voorspeld zijn kunt u tot 48 uur van tevoren kosteloos annuleren.

Voor hoeveel dagen huur ik een partytent?
U huurt een partytent meestal voor 2-3 dagen maar betaald voor 1 dag. Voorwaarde is wel dat deze op een afgesloten terrein staat of in uw eigen tuin. De bezorg en ophaaltijd tijd zal vooraf met u worden afgestemd of u kunt dit bij uw bestelling doorgeven. Bijvoorbeeld: vrijdag opbouwen, zaterdag gebruiken en zondag afbreken/ophalen. Opbouwtijd is gemiddeld 60 minuten.  

Kan ik annuleren bij slecht weer?
Ja, u heeft de mogelijkheid om het springkussen 48 uur van tevoren kosteloos te annuleren.

Bezorgen jullie ook in het weekend?
In principe bezorgen wij 7 dagen per week, dus ook in het weekend!

Wat zijn de bezorg en ophaal tijden?
Wij stemmen de aflever- en ophaaltijden samen met u af. In principe zorgen wij er altijd voor dat de gehuurde producten ruim op tijd worden afgeleverd en zijn opgebouwd voordat het feestje /evenement begint. Hetzelfde geldt voor het tijdstip waarop wij de spullen weer komen afbreken en ophalen. Ook dit tijdstip stemmen we in overleg af.  Houdt er wel rekening mee dat het in het hoogseizoen erg druk waarbij de gewenste ophaal tijd enigszins kan afwijken.

Waar moet ik voor zorgen als jullie komen bezorgen?
Als wij de spullen komen bezorgen, dan willen wij met onze bus graag zo dicht mogelijk bij de locatie komen waar de artikelen geplaatst moeten worden. Zorg van te voren dat de ondergrond, waar de artikelen komen te staan, vrij is van viezigheid en scherpe voorwerpen (ook takjes, blikjes etc. dienen weggehaald te worden). Dit voorkomt schade aan het materiaal.  Tot slot hebben wij voor veel van onze producten stroom nodig. U dient hiervoor een haspel/verlengsnoer gereed te hebben en een stroompunt in de directe omgeving is noodzakelijk!

Wie is er verantwoordelijk voor het materiaal tijdens het huren?
Zodra wij de producten hebben geplaatst en verankerd, is de huurder verantwoordelijke voor alle directe en indirecte gevolgen. Het is voor de huurder verplicht om altijd voor voldoende en continue meerderjarig toezicht en begeleiding bij de producten te zorgen. Jumping Zaanstad vindt veiligheid bijzonder belangrijk.

Wat zijn de regels bij het gebruik van een springkussen?
Gebruik uitsluitend onder toezicht van een volwassene, doe je schoenen uit, geen eten en drinken, geen ballonnen of confetti, niet klimmen op de randen, geen scherpe voorwerpen, geen speelgoed, niet te veel kinderen tegelijk en houdt rekening met de bewegingsruimte. Het springkussen moet weer schoon zijn wanneer deze wordt opgehaald door onze medewerkers. Is dit niet het geval? Dan zijn wij genoodzaakt € 50,- schoonmaakkosten in rekening te brengen.